310 X2

3.995 €

Στην τιμή δε συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
Υγρόψυκτος, 312cc
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ1 – DOHC / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI BOSCH
ΙΣΧΥΣ35,4 ps/9500 rpm
ΡΟΠΗ30 Nm/7500 rpm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 300mm + ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 230mm + ABS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)
Ανεστραμμένο Πιρούνι
(110mm / Ø37mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ)
Monoshock (46mm)
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-17
Τubeless Radial
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 160/60-17
Τubeless Radial
ΜΕΤΑΔΟΣΗ6 Ταχύτητες
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)2051 x 791 x 1322
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ161mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)193 kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ19 lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ3.9 l/100km (WMTC3)

310X2 – Ανακάλυψε αξίες

Άκρως εντυπωσιακή, με επιθετική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά standards.

Προηγμένο Keyless Σύστημα

Με προηγμένη τεχνολογία κρυπτογράφησης, το επαγωγικό κλειδί είναι εξαιρετικό.
Μικρό σε μέγεθος τοποθετείται ακόμη και σε λουράκι ενός smart watch
(όπως το Mi Smart Band 3 ή άλλα ίδιου μεγέθους).
Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.
Διαθέτει ενσωματωμένο σένσορα, όπου ακόμα κι αν η στάθμη μπαταρίας είναι χαμηλή, μπορεί να το ξεκλειδώσει.

Έγχρωμη TFT Οθόνη

Η 310X2, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

BOSCH EFI

Η μονάδα EFI της BOSCH τελευταίας γενιάς, πέραν του ψεκασμού καυσίμου βελτιστοποιεί τη λειτουργία του βεντιλατέρ ψυγείου, τις λειτουργίες sports & fuel-saving.

Σύστημα Ενημέρωσης Πίεσης Ελαστικών

Υψηλής ακρίβειας σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.
Το σύστημα παρακολουθεί την πίεση και τη θερμοκρασία των ελαστικών και ειδοποιεί σε περίπτωση υψηλής ή χαμηλής πίεσης και υψηλής θερμοκρασίας των ελαστικών.
Αν κατά την οδήγηση διαπιστωθεί απότομη πτώση της πίεσης του ελαστικού, αναβοσβήνει προειδοποίηση στην οθόνη.

Διπλή θύρα USB

Διαθέτει, διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB QC3.0, με έξοδο ισχύος 18W σε κάθε θύρα.

Έλεγχος Χειριστηρίων

Νέοι, μοντέρνοι, εύχρηστοι διακόπτες, με δείκτη προστασίας IP67 και διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ | Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας | Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού

Ηλεκτρικά Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα

Η φαρδιά και ψηλή ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη. Σε συνδυασμό με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό διώχνει αποτελεσματικά τον αέρα πάνω από το κράνος του αναβάτη.

Διπλή Χαρτογράφηση

Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου το πρόγραμμα παρεμβαίνει  προσωρινά μεταβάλλοντας τη χαρτογράφηση σε sport λειτουργία όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000 στροφές.

Μοναδικής Σχεδίασης Προβολέας LED

Χαρακτηριστικό γνώρισμα της 310X2 είναι τα επιθετικής σχεδίασης φώτα ημέρας (DRL).

Ο δυνατός φωτισμός LED του προβολέα, κάνει τη νύχτα μέρα.

Μεγάλοι Δίσκοι και BOSCH ABS

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας.
Προσφέρει αποτελεσματικότερη και άμεση πέδηση.

Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου

Οι εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες είναι από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.

Τα ελαστικά,τύπου radial, μεγιστοποιούν την επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.
Είναι διάσταση 110/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω.

Εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση

Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες,  εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής.
Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί άνετα από την τοποθέτηση των ποδιών του κοντά στο διάφραγμα της εξάτμισης.

Ενισχυμένο ψαλίδι κράματος αλουμινίου

Το ψαλίδι από χυτό κράμα αλουμινίου επιτυγχάνει μείωση του βάρους, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.

Δοχείο καυσίμου 19 λίτρων

Η 310X2, φέρει μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 19 λίτρων, με εσωτερική αντιοξειδωτική βαφή. Mπορεί να επιτευχθεί πραγματική αυτονομία μεγαλύτερη των 450km.

Κινητήρας με υψηλή σχέση συμπίεσης

Η 310X2 είναι εξοπλισμένη με τον τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της σειράς των 312κ.εκ με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Η με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.

Συμπλέκτης Ολίσθησης

Η 310X2 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά, κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Χαρακτηριστικά

  • 4χρονος, 4βάλβιδος, DOHC Υγρόψυκτος κινητήρας
  • Κύλινδρος Αλουμινίου με κιβώτιο 6 σχέσεων ταχυτήτων
  • Συμπλέκτης Ολίσθησης
  • Ιπποδύναμη: 35.4 PS/9.500rpm, Ροπή: 30 Nm/7.500 rpm
  • E.F.I. – Κατανάλωση 3.9 l/100km (Euro 5)
  • Δοχείο καυσίμου 19 lt.
  • Πίσω – Εμπρός δισκόφρενα με ABS σύστημα 9.1M BOSCH
  • Τροχοί 17 ιντσών
  • Upside-down πιρούνι 110mm διαδρομής και 37mm διαμέτρου
  • Monoshock πίσω ανάρτηση πολλαπλών ρυθμίσεων και διαδρομής 46mm
  • Ενισχυμένο ψαλίδι κράματος αλουμινίου

Εξοπλισμός

  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού
  • Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί
  • Διπλή χαρτογράφηση eco/sport
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Full Led φώτα
  • Μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη
  • Χειριστήρια με κρυφό φωτισμό
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ
  • Διπλή Θύρα USB
  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
  • Αντίβαρα τιμονιού
  • Σχάρα αποσκευών
Επιτόκιο 13,95% με 0% προκαταβολή και 6-72 δόσεις


Τιμή :
Ποσό προκαταβολής :
Μηνιαίο επιτόκιο (%) :
Αριθμός δόσεων:


Μηνιαία δόση:  €
 
Ισχύουν μόνο για όσους πάρουν την έγκριση χρηματοδότησης από τράπεζα Eurobank. Για περισσότερες λεπτομέρειες επικοινωνήστε με τον συνεργάτη της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ που επιθυμείτε. Επιπλέον "Έξοδα διαχείρισης δανείου": Eurobank --> 50€ "Έξοδα εξέτασης αιτήματος δανείου".

Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος

Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.