350 X2

4.795 €

Στην τιμή δε συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
KΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
Υγρόψυκτος

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ1 – DOHC / 4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ84.5 x 62
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI (BOSCH)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ39,5ps / 9500rpm
ΡΟΠΗ32,8Nm /7.500rpm
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ19 L
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ3,7L /100km (WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)2055 x 765 x 1330
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ1380mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ150mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ795mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)185 kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 320mm
με τετραπίστονη
ακτινική δαγκάνα
J.Juan και ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 265mm
και ABS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ

Ανεστραμμένο
πιρούνι
134mm – 43mm
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ
Monoshock
52mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.120/70R 17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.160/60R 17

350 X2

Για συναρπαστικούς προορισμούς

Νέος Κινητήρας Υψηλής Σχέσης Συμπίεσης

Ο νέος κινητήρας 350 της ZONTES χάρη στην υψηλή σχέση συμπίεσης 12.3:1, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.

Τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος, κινητήρας με απόδοση 39,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.

Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση υγρού κάρτερ, εμφανίζει τη μέγιστη ροπή 32,8Nm στις 7.500 σ.α.λ.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της BOSCH. Η μονάδα EFI της BOSCH τελευταίας γενιάς, πέραν του ψεκασμού καυσίμου βελτιστοποιεί τη λειτουργία του βεντιλατέρ και τις λειτουργίες sport & fuel-saving.

Μονόδρομος και Υποβοηθούμενος Συμπλέκτης

Η 350 X2 διαθέτει μονόδρομο και υποβοηθούμενο συμπλέκτη με τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας να είναι πιο προβλέψιμη και σταθερή σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Νέα Γεννήτρια

Η απόδοση της νέας γεννήτριας είναι αυξημένη, με ταυτόχρονη μείωση της θερμοκρασίας και αύξηση της αξιοπιστίας. Το βάρος της είναι επίσης μειωμένο, κάτι που μεταφράζεται σε λιγότερους κραδασμούς.

Νέα Μέθοδος Χύτευσης Κυλίνδρου

Ο χωρίς επίστρωση εσωτερικά κύλινδρος διαθέτει λεπτά τοιχώματα, χάρη στη μέθοδο χύτευσης του αλουμινίου που εξέλιξε το εργοστάσιο, με αποτέλεσμα να δίνει τη δυνατότητα για πιο φαρδιές διόδους ψυκτικού και κατ’ επέκταση καλύτερη απαγωγή της θερμότητας.

ECO & SPORT Χαρτογράφηση

Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων ή την “S” για γρήγορη και απαιτητική sport οδήγηση. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου το πρόγραμμα παρεμβαίνει προσωρινά μεταβάλλοντας τη χαρτογράφηση σε sport λειτουργία όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000 στροφές, διευκολύνοντας τον αναβάτη σε προσπέραση έκτακτης ανάγκης.

Αποτελεσματικό Σύστημα Ψύξης

Η 350 Χ2 διαθέτει και ψυγείο λαδιού, ενώ το κυρίως ψυγείο διαθέτει μεγάλη επιφάνεια και αντίστοιχα απαγωγική ικανότητα. Το μεγάλης διαμέτρου βεντιλατέρ (140mm) εγγυάται την σταθερότητα της θερμοκρασίας κάτω από όλες τις συνθήκες, ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες κίνησης.

Μεγαλύτερο Φιλτροκούτι – Νέο Φίλτρο Αέρα

Εντελώς νέας σχεδίασης είναι και το φιλτροκούτι της 350 Χ2, με αυξημένη χωρητικότητα κατά 30% σε σύγκριση με του 310. Χάρη και στη νέα σύνδεση συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση της ροπής στις χαμηλές στροφές, ενώ σημαντικά μειωμένο είναι και το επίπεδο θορύβου.

Εντυπωσιακής Σχεδίασης Εξάτμιση

Το ανοξείδωτο περίβλημα και η νέα εσωτερική επίστρωση του τελικού της εξάτμισης διατηρούν χαμηλά τη θερμοκρασία, με στόχο όχι μόνο την απόδοση, αλλά και την άνεση του συνεπιβάτη, εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγάλη διάρκεια ζωής.

Ηλεκτρικό Κλείδωμα

Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό της 350 Χ2 συμπεριλαμβάνεται και το ηλεκτρικό κλείδωμα της τάπας του ρεζερβουάρ, το κλείδωμα της σέλας και το κεντρικό κλείδωμα της μοτοσυκλέτας, με το πάτημα ενός κουμπιού.

Έγχρωμη TFT Οθόνη

Η έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης (HD), υψηλής φωτεινότητας (HB), TFT/LCD με τεχνολογία IPS για μεγαλύτερη γωνία θέασης, διαθέτει αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον.

Έχει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει. Διαθέτει λειτουργίες όπως συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth και πληροφορίες για τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο.

Σύστημα Keyless Gen 2.5

Το επαγωγικό κλειδί Gen 2.5 διαθέτει προηγμένη τεχνολογία κρυπτογράφησης με εξαιρετική αντικλεπτική προστασία.
Η ενσωματωμένη κεραία HF ενισχύει το σήμα του πομπού που αναγνωρίζεται από τη μοτοσυκλέτα όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Με θέση για μπρελόκ, το Keyless σύστημα τελευταίας γενιάς έχει δείκτη αδιαβροχοποίησης IP67. Σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική κλειδαριά τιμονιού δεύτερης γενιάς, προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη δυνατή εμπειρία, διευκολύνοντας την καθημερινότητά του.
Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο σένσορα, που λειτουργεί ακόμα κι αν η στάθμη μπαταρίας του πομπού είναι χαμηλή.

Full LED Φώτα

Τα φωτιστικά σώματα είναι όλα τεχνολογίας LED, προσφέροντας ένα φυσικό και απαλό φωτισμό, με μεγάλη διασπορά δέσμης και μεγάλη διάρκεια ζωής.

Διπλή Θύρα USB QC3.0

Η θύρα φόρτισης USB διαθέτει 2 USB εξόδους QC3.0 για την ταχεία φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Κατά τη φόρτιση συσκευών κάθε θύρα μπορεί να φορτίσει με ισχύ 18W.

Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα

Η ζελατίνα, η οποία ρυθμίζεται ηλεκτρικά, διαθέτει το απαραίτητο ύψος και πλάτος ώστε να καλύπτει απόλυτα τον αναβάτη, σχεδιασμένη αεροδυναμικά ώστε να αποφεύγονται οι στροβιλισμοί και το φαινόμενο της υποπίεσης.

Ρυθμιζόμενα Λεβιέ Αλουμινίου

Τα πεντάλ ελέγχου φρένου και αλλαγής σχέσεων διαθέτουν δυνατότητα ρύθμισης τριών θέσεων για μεγαλύτερη εργονομία και άνεση.

Ελαφριοί Τροχοί από Κράμα Αλουμινίου

Οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί με τα πέντε “μπράτσα”, συνδυάζουν το χαμηλό βάρος με τη δύναμη και την αντοχή.

Φρένα J.Juan και ABS της Bosch

Η νέα 350 Χ2 είναι εξοπλισμένη με δικάναλο ABS, το οποίο συνδυάζεται μπροστά με μια ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων της J.Juan και δίσκο μεγαλύτερης διαμέτρου (320mm) και πίσω με έναν επίσης μεγαλύτερο δίσκο στα 265mm.

Αναβαθμισμένες Αναρτήσεις

Οι αναρτήσεις της 350 Χ2 αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm μπροστά, με μεγαλύτερο ποσοστό ακαμψίας και διαφορετικές εσωτερικές ρυθμίσεις, ενώ το αμορτισέρ πίσω, διαμέτρου 52mm, έχει κι αυτό μεγαλύτερο έμβολο, νέα settings και χαρακτηριστικά που συναντώνται σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες.

Αλουμινένιο Ψαλίδι

Το αλουμινένιο ψαλίδι έχει κατασκευαστεί με τις πιο σύγχρονες μεθόδους χύτευσης του εργοστασίου και χάρη στο συνδυασμό των υλικών και της συγκεκριμένης τεχνολογίας, επιτυγχάνονται χαρακτηριστικά ακαμψίας για το αλουμίνιο παρόμοια με αυτά του χάλυβα, διατηρώντας παράλληλα το βάρος χαμηλά.

Νέας Σχεδίασης Σέλα

Η σέλα, πέρα από το διαφορετικό αφρώδες για μεγαλύτερη άνεση, έχει αλλάξει και το σχεδιασμό της επένδυσης με καλύτερες αντιολισθητικές ιδιότητες.

Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνει εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος.

Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.